Denim herengeuren

12 geurtjes gevonden

Denim is een merk dat zich puur en alleen op mannen richt. Het merk is in 1976 in het leven geroepen door Fabergé en groot geworden door aansprekende marketingcampagnes van Unilever. Sponsoring van de Formule 1 in de jaren tachtig heeft hier absoluut aan bijgedragen. In 1984 was Denim zelfs marktleider als we het hebben over aftershave en deodorant. In de eerste helft van de jaren negentig wordt het assortiment uitgebreid met douchegels in verschillende geuren. Met deze uitbreiding is de range verzorgingsproducten voor heren compleet. Parfums, aftershaves en eau de toilettes zijn en blijven echter de belangrijkste pijlers van dit iconische merk.

Denim geuren zijn krachtige geuren, vol karakter. Een Denim eau de toilette is stoer, weet wat hij wil, neemt alleen genoegen met het hoogst haalbare en prikkelt de fantasie, waarbij een tikkeltje erotiek niet geschuwd wordt. Een geurtje van dit merk is bedoeld voor zelfverzekerde mannen die altijd en overal volledig in control zijn en die ongeremd verlangen altijd de voorkeur geeft boven romantiek. Denim damesgeuren zijn er niet, want dit merk richt zich zoals gezegd alleen op mannen. De meest populaire Denim herengeuren zijn Denim Gold Eau de Toilette, de geuren uit de Denim Aftershave -lijn en het houtachtige Denim Black Eau de Toilette met noten van eikenmos, ceder en geranium.