Police is een lifestylemerk dat is opgericht in 1983 in de bekende Italiaanse stad Venetië. Het merk bracht destijds alleen zonnebrillen op de markt. Dit bleek een gouden greep, want de exclusieve brillen vielen in de smaak. Vooral bij jongeren. Het merk bouwde gestaag een reputatie op van exclusiviteit en stijl, ondersteund door een uitgekiende marketingstrategie. Verschillende ‘grote namen’ werden ambassadeur van het merk, waaronder David Beckham, Bruce Willis en meer recent, Neymar. In 2003 werd het assortiment uitgebreid met horloges en in 2008 volgde een eigen kledinglijn. Ruim 11 jaar eerder introduceerde dit lifestylemerk haar eigen geurlijn.
Police geuren hebben karakter en sluiten nooit een compromis. Een Police luchtje is jeugdig, rebels, tart de verbeelding en is altijd op zoek naar avontuur, waarbij verleiding en passie vaste ingrediënten zijn. Populaire Police herengeuren zijn Police To Be Or Not To Be Eau de Toilette, Police To Be Camouflage Eau de Toilette en het houtachtige Icon uit 2014 met noten van kardemom, aardbei en lavendel. Gewilde Police damesgeuren zijn Police To Be Miss Beat Eau de Parfum, Police Daydream Eau de Toilette en het bloemige To Be Exotic Jungle For Woman uit 2019 met noten van heliotroop, vanille en jasmijn./p>